»Naša dežela, Slovenija, je v njih prepoznavna, deluje kot prizorišče lepega, prijetnega filma. Tudi po zaslugi Jake Judniča sedemdeseta in osemdeseta v kolektivnem spominu takrat odraščajočih Slovencev nikakor niso svinčene ali sive barve, nasprotno, prav barvita so«
»Njegove reklame so bile, kot piše v utemeljitvi, 'tehnično dodelane, živahne, iskrive, duhovite, žgečkljive, estetske, izvirne, drugačne, nove. Z idejo! In pa, pomembno in presenetljivo, naše, domače! Ter izjemno učinkovite, saj so pripomogle h krepitvi mnogih izjemnih blagovnih znamk, večinoma slovenskih'«
»Resnični ambasadorji slovenske filmske umetnosti in pogosto odločilno vplivajo na uspeh slovenskih umetnin v tujini, bodisi na festivalih, predvajanjih ali pri prodaji tujim distribucijskim in televizijskim hišam.«
»Vendar sem namesto enega samega odgovora podal idejo, da ni sreča tisto, kar navsezadnje iščemo v življenju, temveč pot, ki jo prehodimo v iskanju tistega, kar mislimo, da iščemo.«
»V letu, ko se je evropska prestolnica kulture (EPK) prvič podvojila kot v edinstvenem čezmejnem somestju Nove Gorice, smo se odločili podvojiti tudi nagrado Darko Bratina.«
»Favoriten je konkreten in empatičen dokaz, da si najmlajše generacije zaslužijo naše zaupanje, da je bolj kot kdaj koli prej vredno govoriti o enakosti v izobraževanju in da ni nujno, da sta si kruta realnost in ljubeča skupnost protislovna.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju